sâmbătă, 28 septembrie 2013

Fericire.

Astăzi a fost o zi minunată. Am fost la Sinaia Forever, unde au cântat Andra, Bere Gratis şi Vama. Nu mă aşteptam să fie ATÂT de frumos! 
De Andra nici nu ştiam că o să fie acolo, dar nu m-a dezamăgit, are o voce foarte bună chiar daca ultimele melodii nu sunt atât de... interesante. La un concert Bere Gratis ştiu sigur că am mai fost, dar nu-mi amintesc când, unde sau cum a fost. Dar astăzi... astăzi a fost genial! Oamenii ăştia chiar ştiu să cânte şi apariţia Paulei Seling mi-a făcut toată seara! Femeia asta are o voce incredibilă, la un moment dat urca atât de mult cu vocea încât nu se mai auzeau sunetele în microfon! E incredibilă. 
Apoi, după îndelungi aştepări -a se citi că am murit de frig- apare şi Vama. La fel cum îi ştiam, la fel de nebuni, energici şi frumoşi. Abia aşteptam să-l văd pe basist!! :)) La concertul Vama am cântat 99% din versuri iar acum sunt răguşită. Am cântat din tot sufletul, cum s-ar zice, şi m-am bucurat de fiecare vers cântat de Chirilă, de fiecare solo (genial, cum altfel?) al chitaristului, de fiecare mişcare a basistului, şi de ceilalţi doi din spate pe care nu prea i-am văzut, dar i-am auzit! :D Am râs cu toţi obrajii când a căzut basistul pe scenă, am râs când Tudor a început să ne spună cum a apărut piesa ,,Perfect fără tine", cum că au facut cover de la Fuego, am râs când acelaşi nebun Chirilă a cântat această piesă în varianta populară, reggae şi punk. L-am aplaudat pe Chirilă când a declarat că, spre deosebire de alţii care scriu piese doar cu 4 cuvinte, mai sunt unii, adică ei, care se chinuie să găsească mai multe cuvinte. L-am aplaudat când ,,i-a reproşat" chitaristului că are prea multe butoane, şi, senin ca întotdeauna spune: ,,Noi de ce nu facem playback? Ce e aşa greu? Toată lumea face playback şi noi nu!". Iar apoi, a urmat cea mai amuzantă fază când le-a sărit discul, adica Chirilă în loc să continue melodia spunea în continuu ,,de dimineaţă...", ,,de dimineaţă" în timp ce băieţii de la instrumente făceau acelaşi lucru. Au fost multe momente amuzante, ce nu pot fi redate şi chiar sper să apară pe youtube să le pot revedea.
A fost un concert şi o zi minunată, chiar dacă a fost FOARTE frig, chiar dacă Chirilă nu s-a dezbrăcat (cum face întotdeauna) şi chiar dacă şi chiar dacă. 
Ps1.: Am prins cel mai bun loc care exista la acest concert. 
Ps2.: Cred că îmi plac basiştii pentru că şi cel de la Bere Gratis mi-a plăcut. :))
Ps3.: Mai vreau, mai vreau, mai vreau!!!

4 comentarii:

  1. Având în vedere ora când ai făcut postarea, sunt absolut convins că ai avut parte de ore de mare FERICIRE! Să-ți dea Domnul cât mai multeși mai diverse!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc mult! Păcat că fericirea nu durează la nesfârşit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dovada: postarea următoare! Atât de tristă..., deprimantă, resemnată (?! - nu, nu cred că tu te poţi resemna!) chiar şi pentru amărâtul de cetitor! Oricum, bine scrisă!

      Ștergere

Părerea ta contează :