marți, 3 septembrie 2013

Într-o zi.



Mă gândesc acum că am fost supărată de atâtea ori în ultimul timp... și mereu trebuia să vorbesc cu cineva, să stresez pe cineva cu toate gândurile mele negre. Ei nu îmi spuneau nimic ca să mă ajute și orice îmi spuneau găseam ceva cu care să neg. Orice om supărat nu va vrea să îi fie mai bine prin simplul fapt că el nu se simte bine și nimeni și nimic nu îi poate schimba starea, poate doar motivul pentru care e supărat, iar asta, de cele mai multe ori, e imposibil să se schimbe. 
Mereu când eram supărată auzeam ,,O să fie bine!" iar eu eram sigură că nu va fi. Mi se pare atât de... fără rost să spui unui om supărat că... va fi bine, când el e sigur 100% că  nu va fi şi că nimic nu se va schimba indiferent de ce va face. Ajungem uneori în momente în care nimic nu este cum ne-am dori noi să fie, nimic nu funţionează cum trebuie... iar atunci, credem că totul se dărâmă şi ca viaţa noastră va fi mereu în acelaşi sens. 
Da, aşa am crezut şi eu de mii de ori. Da, îmi venea să le dau una în cap celor care îmi spuneau senini că... va fi bine! Iar eu ştiam că nu va fi. Eram sigură de asta, eram sigură că nimic din ceea ce mă supăra nu se va schimba. Mă enervau la culme ăştia fericiţi care îmi repetau cu disperare că o să fie bine, cum naiba să fie bine dacă tot ce e în jurul meu merge prost???
Acum am ajuns într-o perioadă în care, toate îmi merg relativ bine şi nu prea am de ce să mă plâng (ba am, dar nu o mai fac). Ce s-a schimbat? Poate că nimic. Poate că lucrurile merg la fel cum mergeau şi atunci... Tot ce s-a schimbat a fost mentalitatea mea. Şi ce bine ar mai fi să îmi rămână aşa!!! 
Deci da, am ajuns să vorbesc cu oameni trişti şi să le distrug motivele de supărare, să le arăt ca nu e aşa rău cum pare şi am ajuns să le spun că va fi bine. Ştiu că ei cred că nu va fi şi că... ,, uite-o şi pe asta, eu am o mie de necazuri şi vine ea să-mi spună că va fi bine. Nu va fi, cum să fie bine?!" 
Dar eu ştiu că va fi, dacă a fost bine pentru mine, înseamnă că viaţa oricui se poate schimba în mai bine. 
Trebuie doar să treaca un timp, să se întâmple un lucru bun, apoi încă unul şi apoi încă unul, iar într-un final ni se va părea că ne merge bine, chiar dacă încă vor fi lucruri care merg prost. 
Deci... O să fie bine! Să fim siguri de asta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :