sâmbătă, 14 septembrie 2013

Maia.



Astăzi este o zi importantă, Maia face 3 ani. Pentru mine e cel mai frumos câine din lume... Mă gândesc de mult la această zi şi la faptul că mi-aş dori să îmi pot aduna toate gândurile şi să scriu ceva frumos. 
Eu sunt cea mai importantă fiinţă din viaţa ei şi îmi demonstrează asta de fiecare dată când lipsesc de acasă, fie pentru câteva zile, fie pentru câteva minute. Mă primeşte mereu cu aceeaşi bucurie în ochi şi îmi transmite toată fericirea ei. Acum Maia face parte din mine şi de fiecare dată când nu suntem împreună pentru câteva zile simt casa goală dacă e ea plecată sau mă gândesc mereu oare unde doarme, dacă a mâncat... cand sunt eu plecată. 
Ştiu că am greşit mult faţă de ea şi că merită mult mai multă atenţie din partea mea, ştiu că sunt multe lucruri pe care aş putea să le fac pentru ea şi nu le fac, dar cu toate astea mă iubeşte şi îmi demonstreză asta în fiecare zi. Devotamentul ei mă lasă uneori fără cuvinte şi mă gândesc că eu, ca şi om, poate greşesc faţă de ea când nu am atâta grijă...


Dar o iubesc. E primul animal de care m-am ataşat atât de mult, nu am mai iubit niciunul înainte atât de mult. Mă gândesc cu groază că anii trec, iar ea... ea nu va fi aici pentru totdeauna. Mă gândesc des la asta şi de fiecare dată când mă gândesc încerc să petrec cât mai mult timp alături de ea, să o ţin în braţe şi să mă joc cu ea. Viaţa e atât de scurtă, timpul este atât de puţin... şi un mic căţeluş îmi poate face ziua mai fericită.
Chiar acum în timp ce scriu, ea doarme la mine în braţe... o iubesc atât de mult.
Îmi amintesc când era mică şi dormea la picioarele mele şi în fiecare seară o luam şi o puneam pe pernă lângă capul meu, iar ea stătea, chiar dacă nu îi plăcea, iar când simţea că adorm, se ridica şi se ducea la picioare. Acum vine singură şi se înghesuie lângă capul meu, pe pernă... Acum doar dacă o privesc mai insistent îşi dă seama ce vreau de la ea. Acum, un simplu ,,hai!" o face să sară din orice somn adânc şi să mă urmeze. Acum, un simplu ,,stai!" o face statuie.
Aş vrea să nu plece niciodată din lumea asta... Aş vrea să fie pentru totdeauna Maia mea. Aş vrea ca măcar timpul să curgă mai încet, iar anii pe care îi mai avem de trăit împreună să fie cei mai frumoşi ani. 
O iubesc pe Maia! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :