sâmbătă, 28 septembrie 2013

pentru că.

Ce înseamnă ura? Nu ştiu şi nu îmi doresc să aflu vreodată.
Dar mă înveţi foarte des să te urăsc. Nu vreau să o fac, dar tu nu îmi dai altă posibilitate. Uneori te urăsc atât de mult încât îmi vine să plec, şi aş face asta dacă aş avea unde, dar nu am aşa că încerc să rămân. Uneori te urăsc, iar în cealaltă parte a timpului, nu îmi amintesc ce fac... 
Îmi promit, îmi promit mie că într-o zi o să scap de toate persoanele care mă învaţă să urăsc, eu nu vreau să învăţ asta, dar ei îmi bagă pe gât lecţii despre ură pe care eu nu vreau să le ascult... Îmi promit că într-o zi nu o să mai vorbesc cu nicio persoană din această categorie. Îmi promit, dar până când voi putea face asta, voi încerca să dau muzica mai tare să nu mai aud atâtea lucruri. Dar cu ochii? Ce facem cu ochii? 
Am crezut mereu că ochii mei văd prea multe lucruri. Am văzut lucruri pe care nu ar trebui să le fi văzut. Am văzut cum Moş Crăciun nu era Moş Crăciun, am văzut certuri, am văzut divorţ, am văzut că nu avem bani, am văzut şi am înţeles de fiecare dată mai mult decât credeau ei că văd şi că înţeleg. Am înţeles multe lucruri fără ca măcar să îmi pomenească cineva de ele, se presupunea că le ştiu şi că sunt în regulă cu ele deşi aş fi vrut să îmi spună cineva exact cum stă treaba. Mi-a fost greu şi încă îmi e să ştiu că nimeni nu îmi spune nimic, iar eu trebuie să aflu totul... 
Mă înveţi cum să urăsc prea des, mult prea des, iar eu nu vreau să te mai ascult. O să îmi astup urechile de fiecare dată când îmi vei mai vorbi...
Nu vreau să ştiu să urăsc... Nu vreau să ştiu! Nu vreau să mă mai înveţi asta... Am încercat de atâtea ori să te învăţ ce înseamnă comunicarea, pentru că din păcate eu ştiu asta mult mai bine decât o ştii tu, dar nu ai vrut să înveţi, nu ai vrut să înveţi nimic. Iar tu... tu încă poţi să crezi că noi suntem bine. Dar ştii ce? Nu suntem! Atâta timp cât mai există lucruri neştiute între noi, nu poate să fie bine! 
Şi ştiu că nu o să ajungi să citeşti asta, aşa că nimic nu se va schimba între noi. Şi chiar dacă ai ajunge să citeşti, tot nu ai înţelege, tot nu ai învăţa nimic...
Şi ar trebui să fii cea mai importantă persoană din viaţa mea şi ar trebui să fii cea mai bună prietenă a mea şi ar trebui să fii persoana care mă iubeşte cel mai mult. Iar acum, tu nu eşti nimic din toate astea şi nu ştiu dacă vei fi vreodată...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :