luni, 21 octombrie 2013

Aiureli...

Un lucru e clar! Oamenii la care ai ţinut o secundă, o lună sau cinci ani din viaţa ta, nu îi vei uita niciodată.
Am recitit câteva postări din urmă şi ţin atât de mult la ele şi la acele cuvinte. Mi-am scos bucăţi din suflet şi le-am transpus în cuvinte tastate la ore târzii din noapte sau în momente în care ar fi trebuit să fac altceva. Fac parte din mine, toate aceste cuvinte. Şi chiar dacă cam tot blogul meu e plin de un singur lucru, poate că numai despre asta pot eu să scriu, habar n-am.
În tot acest timp, de când scriu pe blog, s-au schimbat multe lucruri, în viaţa mea, în caracterul meu... Dar nu asta contează, important e că sunt mulţumită.
Recitesc postări şi îmi amintesc de acei oameni importanţi pe care, oricum, nu îi uităm niciodată, poate cel mult nu ne mai gândim zilnic, ci doar din când în când. Am mai scris despre asta dar nu contează că mă repet, până la urmă aş putea scrie acelaşi lucru în fiecare zi. :))
Mi-aş dori ca într-o zi să am posibilitatea să stau de vorbă cu toţi oamenii care au fost importanţi în viaţa mea, cu toţi acei oameni datorită cărora m-am schimbat, datorită cărora am învăţat anumite lucruri foarte importante, oameni care nici măcar nu ştiu ce importanţă au avut pentru mine.
Încă mai sunt multe de schimbat şi multe de menţinut.
Vor reuşi toate, nici nu se poate altfel. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :