joi, 10 octombrie 2013

Alegeri.

M-am săturat de oameni şi anturaje care îmi fac zilele să fie mai proaste şi mai urâte. M-am săturat de ei şi de data asta nu o să îi mai suport. Îmi pare rău că nu sunt diplomată şi poate unul altul se mai supără, dar cred că fericirea personală trebuie să fie mai sus decât fericirea celorlalţi. Şi nu, nu sunt egoistă, e vorba doar de respectul de sine şi de respectul pe care şi-l câştigă ceilalţi în faţa ta. 
Am învăţat să nu mai accept lucruri care nu îmi convin. De ce aş face-o? De ce aş face ceva ce nu vreau să fac, atâta timp cât am posibilitatea de a alege. 
Sincer nu mă interesează părerea persoanelor care nu contează în viaţa mea, le dau voie să creadă orice şi să judece orice, e problema lor. Problema mea e fericirea, iar în jurul anumitor persoane nu o poţi găsi. 
Aproape fiecare lucru începe de la ,,de mâine o să fac...", nu! eu am început de azi să fac! Nu mă interesează cine vede acest post şi cine nu, cine îşi dă seama şi cine nu, chiar nu mă interesează. Şi chiar de va fi să trăiesc singură într-o peşteră, SINCER, e mai bine! Dar poate nu voi ajunge totuşi până în acel punct.
Pentru fericire avem nevoie de oameni. Avem nevoie de oameni în jurul cărora să putem fi noi înşine iar acei oameni să ne accepte aşa cum suntem, să încerce să ne cunoască şi nu ştiu, pur şi simplu, să existe acea compatibilitate. Doi oameni care nu au aceleaşi principii şi interese nu prea pot fi compatibili şi cel mai probabil nu se vor înţelege unul pe altul. Nu spune nimeni că, doar uitându-te la o persoană, poţi şti cu exactitate că vă veţi înţelege, dar totodată nu spune nimeni că dacă ai început să vorbeşti cu o persoană eşti obligat să rămâi şi să vorbeşti veşnic cu acea persoană. 
Şi închei cu o vorbă înţeleaptă ce nu-mi aparţine... Familia nu o poţi alege, dar prietenii da!
Aşa că daţi-mi voie să îmi aleg persoanele în jurul cărora îmi face plăcere să stau, ce naiba! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :