sâmbătă, 26 octombrie 2013

Ciudăţenie.

Sunt incredibilă. Am fost plecată de acasă vreo 10 ore astăzi, iar acum, spre seară, mă simt plictisită şi... singură!!! Nu înţeleg de ce. :)) Sunt ciudată rău de tot la capitolul ăsta. Am cunoscut azi vreo 30 de persoane noi, am lucrat în echipă cu 4 persoane total necunoscute, am muncit psihic întreaga zi, am avut activitate intelectuală, fizică şi de orice tip, am râs, m-am enervat, iar în final ne-a ieşit. Iar după atâtea treburi, eu ajung să mă plictisesc. O doamne, pe cuvânt că nu mă mai înţeleg la acest capitol. Ce mai vroiam? Să stau şi toată noaptea pe afară după ce am fost plecată toată ziua?
Dar oare de ce nu mă culc? De ce nu închid totul şi mă duc să dorm şi să mă relaxez? Nuuu, eu trebuie să stau trează ca să mai găsesc gânduri negândite şi ipoteze ireale. 
Of of of, oare o să se schimbe asta vreodată la mine? :)) Grele şanse.

Un comentariu:

  1. Nicio problemă! După agitația zilei, pentru tine, căreia-ți place acțiunea, era normal ca liniștea căminului adormit să te... neliniștească. Lasă că merge și așa! Lucră cât e de lucru, că de plictis nu vei duce lipsă... Fii sigură de asta! Cu drag,
    Ante

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :