luni, 7 octombrie 2013

Facultate.



N-am mai scris şi nici nu am ce scrie acum, dar nu mă pot abţine. Simt că dacă nu scriu o perioadă, acea perioadă moare din amintirile mele, deşi nu e chiar aşa.
Am început facultatea. Nu mă gândeam că o să îmi placă atât de mult. Îmi place de mor facultatea asta :))) Poate că e abia începutul şi poate că încă nu i-am observat şi părţile mai proste dar sincer, în momentul ăsta, nu cred că ar fi fost o facultate care să îmi placă mai mult decât asta! Merg de plăcere la cursuri, ascult cu plăcere ce mi se spune... momentan. Dacă voi scrie acest lucru şi peste o lună atunci înseamnă că e chiar adevărat. :))
Îmi place. Chiar îmi place. 
Îmi place acest stadiu al vieţii mele deşi se poate să fie şi mai bun, mai frumos dar totodată lucrurile ar putea sta şi mai rău...

5 comentarii:

  1. Ţine-o, Doamne, tot în starea de-acum! Brrrraaaaavooooo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scurtă exuberanţa, draga mea!
      N-ai reuşit să rămâi în starea aceea sublimă decât preţ de câteva zile/ore/minute/clipe!!! "Trăieşte clipa!", spune marele creator. Asta tre' să-ncerci şi tu.
      Nu mai baleia între extreme!!!

      Ștergere
    2. Nu prea e vorba de facultate în cealaltă postare... :) deci această postare încă e...valabilă. :D

      Ștergere
    3. Te ascunzi după oarece draperii, fata mea!
      Nu mi-ai răspuns, de fapt!... Eu mă refeream la prăpastia dintre cele două postări şi la faptul că trebuie să exploatezi ceea ce e frumos şi optimizant..., că celelalte curg!

      Ștergere

Părerea ta contează :