luni, 14 octombrie 2013

Va urma.

Sunt zile în care eşti fericit şi nu ştii de ce. Sunt zile în care eşti trist şi... nu ştii de ce. 
Sau poate că în ambele situaţii ştii de ce dar nu vrei, nu poţi, nu-ţi face plăcere să recunoşti.
Am o tema (prima) la facultate pe care abia aştept să o fac şi să o şi public aici şi sper să iasă ceva frumos dar nu am încă nicio idee cum sa fac asta... :))
Am participat în weekend ca organizator al competiţiei ,,Dezbatem România" (un fel de Braşovul Dezbate la nivel naţional) şi a fost o experienţă foarte faină. Am cunoscut mulţi oameni noi şi am învăţat multe lucruri, cum ar fi să scriu chitanţe :)) 
Eh, în mare pot spune că am ceva planuri în viitorul apropiat aşa că nu prea mă mai plictisesc, ceea ce mă face să fiu un pic fericită. 
Altceva nu ştiu ce să mai spun. :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :