duminică, 3 noiembrie 2013

Fericire.

Anul trecut pe vremea asta aşteptam cu o obsedantă nerăbdare iarna. Aşteptam asta pentru că e anotimpul meu, e anotimpul în care mă regăsesc cel mai mult. Aşteptam iarna pentru că viaţa mea nu conţinea nimic interesant şi speram ca o dată cu iarna să se mai schimbe anumite lucruri.
Acum totul e schimbat. Totul e atât de schimbat. EU sunt atât de schimbată, şi totuşi aceeaşi întotdeauna...
Acum nu mai aştept iarna într-un mod obsedant pentru că viaţa mea din prezent e atât de plină şi de frumoasă încât nu prea îmi lasă timp să mă mai gândesc la cât de mult îmi place iarna. Acum trăiesc cu adevărat clipa, fac acest lucru după ce m-am chinuit ani de zile să ajung să pot face asta!
Mi-e dor de iarnă şi chiar mă voi bucura de ea ca întotdeauna, dar ideea este că e foarte important şi timpul care mai este până atunci, iar înainte, acest timp nu exista pentru mine.
Simt o fericire undeva adânc ascunsă în legătură cu faptul că în ultimul timp am luat cele mai bune alegeri în nişte momente foarte, dar foarte importante în viaţă. Asta ar însemna că mi-am ales cea mai potrivită facultate şi chiar consider că nu ar fi existat o facultate care să fie mai aproape de mine decât asta. Nu vreau să spun asta acum, pentru că probabil mai am nevoie de timp ca să îmi dau seama dacă chiar am dreptate, dar cred că o altă foarte importantă alegere pentru viaţa mea a fost alegerea de a intra în BEST, unde sunt sigură că voi învăţa foaaarte multe lucruri şi totodată împreună cu cei din BEST voi avea probabil cele mai frumoase amintiri.
Toate aceste lucruri alese foarte bine mă fac să fiu fericită!
Anul trecut pe vremea asta nu aş fi sperat să ajung într-un punct atât de frumos... şi când mă gândesc că încă nu s-a întâmplat nimic extrordinar... Multe lucruri frumoase vor urma!
... şi cred că-mi doresc să nu se termine niciodată facultatea. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :