joi, 19 decembrie 2013

2013!

A fost un an GENIAL! 
A fost (mai este puţin) cel mai frumos an din viaţa mea.
Am făcut cele mai bune şi mai frumoase lucruri de până acum şi îmi doresc din suflet ca anii următori să mă surprindă cu şi mai multe lucruri frumoase.
A debutat cu împlinirea a 18 ani. O vârstă minunată pe care nu mi-aş dori să o schimb vreodată, dar acest lucru nu este posibil iar în curând acest număr se va schimba. Ca să fac un micuţ rezumat în acest an am reuşit să iau permisul de conducere, să iau bacul cu o medie foarte bună (pentru cât am învăţat), să intru la buget la facultatea la care mi-am dorit, să ALEG foarte bine facultatea cea mai buna pentru mine, să intru în BEST şi să fac lucruri FOARTE tari în BEST. Am reuşit să slăbesc, lucru ce mi se părea imposibil cu ceva timp în urmă. Am reuşit să fiu fericită, haha, şi chiar sunt! Am reuşit să am viaţa pe care doar mi-o doream înainte. Acum nu mai am timp de nimic, iar asta... asta era ce îmi doream! Nu aş schimba cu nimic viaţa pe care o trăiesc acum, iar faptul că ea ar putea să se schimbe, nu mă sperie deloc, pentru că ştiu că multe lucruri bune vor mai apărea, iar lucrurile rele, în cazul în care vor fi, vor fi pentru a le aprecia şi mai mult pe cele bune. 
În acest an (mai special în ultima parte a anului) am cunoscut FOARTE mulţi oameni frumoşi, şi, din nou, asta e ceea ce îmi doream înainte. Am cunoscut oameni în adevăratul sens al cuvântului, oameni de la care ai ce învăţa, oameni cu care ai ce vorbi, oameni cu care te poţi distra, oameni diferiţi dar cu care te poţi înţelege pentru că, mai mult sau mai puţin, avem acelaşi scop în această organizaţie. Să fim BEST!
Sunt fericită, iar asta e cel mai mare câştig în acest an. 

2 comentarii:

  1. Sunt fericit pentru tine şi-ţi doresc numai ani împliniţi ca acesta şi-ţi mai doresc să ai parte numai de oameni, precum cei din ultima perioadă a anului, care-ţi luminează/fericesc existenţa! Ai zburat, draga mea, cum vă doream tuturor! Şi ai zburat bine reuşit! La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :