joi, 12 decembrie 2013

Despre..

Faptul că nu mai am timp de nimic... DA, mă face fericită! Pentru mine, şi asta înseamnă fericirea. Faptul că am zilnic foarte multe lucruri de făcut mă face, pe de-o parte să nu apuc să fac tot ce trebuie dar pe de altă parte să fac mult mai multe lucruri decât făceam în trecut. 
BEST-ul mă face fericită. Cred că BEST-ul este locul pe care l-am căutat tot liceul, este universul pe care îl căutam pentru a mă lipi şi a nu-i mai da drumul. Ofer BEST-ului tot timpul meu pe care îl am şi nu prea, dar BEST-ul îmi oferă tot ce am nevoie. Îmi oferă sute de oportunităţi, îmi oferă cunoştinţe acumulate fără să mă chinui să învăţ ceva, îmi oferă oameni, îmi oferă activităţi, îmi oferă libertate, îmi oferă ocuparea timpului într-un mod productiv şi... să nu uităm, BEST Braşov aşteaptă (dar şi oferă!) iubire. 
Aş putea spune că din cauza BEST-ului nu mai scriu, dar nu e chiar aşa pentru că am mai scris :) 
Sunt foarte optimistă în această perioadă (chiar dacă vine sesiunea), şi încă am aceeaşi părere pe care o aveam acum vreo lună, două în legătură cu facultatea: îmi place! Încă sunt sigură că e cea mai bună alegere pe care aş fi putut să o fac. 
Îmi doresc să am timp să fac un rezumat al acetui an în această lună pentru că a fost minunat. A fost cel mai frumos an de până acum şi încă NU s-a terminat. A fost cel mai plin şi mai productiv an, a fost anul în care am avut cele mai bune rezultate, am luat cele mai bune decizii, am făcut cele mai bune lucruri.
Iar pentru toate astea... sunt fericită! 
Nici n-am intrat bine în BEST şi deja îi mulţumesc, oare ce o să-i fac peste câţiva ani? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :