marți, 24 decembrie 2013

Uneori?

Şi uneori aş vrea doar să îţi vorbesc, dar tu nu eşti aici.
Uneori aş vrea doar să te mai ascult pentru încă 5 minute, dar nu eşti dispus să-mi vorbeşti...
Uneori... uneori aş vrea să ştiu cum să mă comport cu tine ca să rămâi...
Uneori mă întreb dacă meriţi atâtea gânduri câte am pentru tine şi tot uneori mă întreb dacă tu te gândeşti vreun moment la mine. 
Am atâtea gânduri, cum n-am mai avut de mult. Am atâtea începuturi în suflet pe care trebuie să le opresc, încât nu le pot ţine pasul, iar unele dintre ele, probabil, au trecut de stadiul de început. Voi încerca să le opresc cât de repede voi putea dar nu pot să promit că voi şi reuşi.
Mi-ar plăcea să ai pentru mine măcar jumătate din gândurile pe care le am eu pentru tine, dar nu ştiu dacă să ţi le spun, nu ştiu dacă merită efortul... Probabil o voi face, nu sunt genul care să mă abţin, dar oare are vreun rost asta?
Şi poate că acum orice uneori înseamnă întotdeauna şi poate că...

Opreşte-te suflet! Opreşte-te minte! Nimeni nu mai caută ce caut eu. Hai s-o lăsăm baltă! 

Un comentariu:

Părerea ta contează :