luni, 27 ianuarie 2014

19.

La 19 ani?
Ce aş vrea să îmi amintesc peste ceva timp este că 19 ani m-a prins fericită. 
Am făcut 19 ani şi trăiesc cea mai frumoasă perioadă din viaţa mea din plin! Zilele trecute aş fi vrut să opresc timpul. Să apăs un buton care să facă timpul să se oprească şi să am 18 ani în continuare. Dar asta nu s-a putut întâmpla, timpul a trecut şi... gata. S-a dus 18. Dar aştept ca 19 să mă surprindă şi mai mult. 
Dacă m-am schimbat? 
Haha. Cu siguranţă! Am reuşit, cum spuneam într-o postare anterioară, să îmi creez lumea mea în care nu prea există lucruri care nu îmi plac. O lume plină de oameni frumoşi, o lume în care fiecare zi este importantă şi fiecare zi este cel puţin plină. Cred că asta e cea mai mare reuşită pentru că e legată de suflet. Permisul, bacul, facultatea... sunt nimic. Vorba aia, oricine le face, dar sufletul... câţi dintre noi avem sufletul fericit?
Ce planuri am? 
Ar fi cam tot alea care-s pentru 2014. Sunt multe şi frumoase şi aştept ca viaţa să mă surprindă cu şi mai multe planuri pentru mine.

5 comentarii:

  1. LA MULȚI ANI, DRAGA MEA! Să dea Cel de Sus să-ți împlinești toate dorințele! LA MULȚI ANI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!!! Şi eu vă doresc muuultă sănătate şi să ne revedem cu bine!!

      Ștergere
  2. La mulţi,mulţi ani ,minunaţi..aşa ca tine! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Eeeei..., prefer să fiu la etc., atâta vreme cât eşti copleşită de reacţii... şi-s fericit că eşti!!! Şi vorba ăluia mult-iubit şi mult-hulit: "Eu rămân ce-am fost, romantic."
    Cu toată dragostea părintească!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :