vineri, 3 ianuarie 2014

2014.

M-a pus să-i spun ce planuri am pentru 2014...
Ce planuri să am?... m-am întrebat. Ce planuri să am dacă aproape tot ce îmi doresc am acum?
Am reuşit totuşi să aştern într-un word neînsemnat câteva liniuţe cu ce mi-aş dori să fac în acest an. Unele planuri mi se par mai greu de atins, altele mi se par nişte normalităţi pe care nu le concep nerealizate.
Dacă aş vrea să fac un rezumat, tot ce aştept de la 2014 este să fie măcar la fel de frumos ca 2013, iar dacă la finalul anului voi veni şi voi scrie că a fost mai bun decât precedentul, înseamnă că am primit mai mult decât am cerut. Deci da, cer ca acest an să fie măcar la fel de frumos ca 2013 şi chiar dacă nu va fi, îl voi face eu să fie, eu cu ajutorul oamenilor frumoşi din jurul meu.
Va fi un an bun, simt deja asta! Şi de fapt eu simt că va urma o perioadă plină de ani buni şi frumoşi!
Oare-s prea optimistă? Sper că nu. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :