duminică, 19 ianuarie 2014

Citat.

"Nu lăsa pe nimeni să fie prioritatea ta, în timp ce tu devii opţiunea lor!"   - Albert Camus

Am dat astăzi peste acest citat. Mi se pare de-a dreptul genial. Am greşit de atâtea ori în legătură cu asta... au fost atâţia oameni prioritatea mea pentru mult timp, în timp ce eu... eu nu contam pentru ei.

Nu ştiu dacă am fost vreodată prioritatea cuiva.
Nu ştiu dacă acum sunt prioritatea cuiva... Sunt doar o opţiune. O opţiune între atâtea alte opţiuni.
Dar asta nu contează.
Pentru că acum majoritatea oamenilor sunt nişte opţiuni pentru mine, precum şi eu sunt o opţiune pentru majoritatea oamenilor. Iar pe viitor sunt sigură că voi avea grijă să nu mai devină nimeni prioritatea mea în condiţiile în care eu voi fi doar o opţiune. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :