duminică, 12 ianuarie 2014

Mai există...

Mă gândesc de ceva timp la acest subiect dar abia azi, abia acum, în acest moment, am reuşit să leg în cap nişte idei mai clare ce merită, cred, să fie scrise.
Mă gândesc de mult timp dacă mai sunt oameni pe acest pământ care mai caută ce caut eu. Dar ce caut eu? Se spune că dacă ştii ce cauţi, găseşti, dar nu e chiar aşa. Eu ştiu ce caut, iar dacă nu ştiu cum s-o spun nu înseamnă că nu ştiu ce caut.
Mă întreb dacă, în această lume în care trăim, mai există gesturi mici şi frumoase, dacă mai există romantism şi dacă mai există iubire. Acea iubire profundă care nu se termină niciodată.
Mă întreb dacă mai există oameni care cred în suflete pereche şi care, poate, chiar şi-au întâlnit acel suflet.
Mă întreb dacă se mai întâmplă multe alte lucruri de genul şi nu îmi găsesc niciodată şi nicăieri răspunsuri, doar în filme. Nu am găsit răspunsuri nici în părinţii mei şi nici măcar în bunicii mei, nu vreau să îmi imaginez că relaţia dintre ei a fost una de iubire profundă.
Nu găsesc răspunsuri nicăieri şi mă întreb tot mai des aceste lucruri. Eu cred, eu cred că undeva, acolo, departe sau poate foarte aproape, mai există... mai există o fărâmă de speranţă. Şi aştept, aştept pentru că eu încă pot să cred. Aştept, dar în întreaga mea aşteptare, nu mă opresc din a trăi viaţa pe care o am acum!
Mai există oare sentimente? Mai există iubire?

Un comentariu:

  1. Da, mai exista iubire si gesturi frumoase, pe care insa, unii se feresc sa le arate de teama ca vor fi respinsi sau din cauza orgoliului...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :