miercuri, 22 ianuarie 2014

Muzica.

Îmi dau seama că muzica are un rol foarte important în viaţa mea.
Îmi dau seama că muzica trezeşte în sufletul meu multe amintiri pe care, poate, mi-aş dori să nu le mai... simt.
Muzica trezeşte în mintea mea toate gândurile posibile şi imposibile.
Am fost la karaoke azi. Ca de fiecare dată, m-am întors acasă cu sufletul... treaz? Melodiile alea... care îţi trezesc până şi cele mai adânci sentimente din cele mai adânci locuri...
Am sufletul treaz acum şi asta mă oboseşte enorm. Vreau să am un buton să îl pot închide la loc. E prea treaz acum ca să mă mai pot auzi, să mă mai pot înţelege... să mă mai pot abţine poate.
Se întâmplă de fiecare dată când merg la karaoke sau la vreun concert... şi totuşi fac asta din plăcere. Merg în aceste locuri pentru că îmi place să fiu acolo...dar după? Ce se întâmplă după?  După se întâmplă că mă trezesc în aceeaşi cameră goală şi totuşi plină, rece dar totuşi caldă... între aceleaşi gânduri şi simţiri. Mereu la fel. Mereu acelaşi proces şi mereu acelaşi rezultat.
Oare se va schimba vreodată asta? 
Şi încerc să-mi dau seama cine a scris postarea asta: mintea sau sufletul meu? Şi nu ştiu... poate una dintre ele, poate niciuna sau poate că au scris împreună. Habar n-am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :