vineri, 17 ianuarie 2014

Nu mai caut fericirea.

Nu mai caut fericirea.
Azi, ieri, maine... nu mai sunt în căutarea fericirii de ceva timp şi nici nu cred că voi reveni prea curând în acest punct.
Nu mai caut fericirea pentru că am găsit-o. Am găsit fericirea şi în lucruri în care nu credeam că o voi găsi, dar şi în lucruri în care speram să o găsesc. Am găsit fericirea în mine, am găsit fericirea în oamenii lângă care petrec un timp important. Am găsit fericirea în ocuparea timpului liber cu lucruri interesante. Am găsit fericirea în a învăţa pentru examene ( nu glumesc ).
Nu mai caut fericirea şi nu consider că mai am nevoie de vreun lucru ca să îmi pot continua traiul fericit. 
Sunt fericită că nu mai caut fericirea.
Sunt fericită în fiecare noapte când aştept să-mi apară luna la geam ca să îmi lumineze somnul. Sunt fericită când apune soarele şi văd cele mai frumoase peisaje de la propriul geam. 
Sunt fericită când văd oameni frumoşi în jurul meu. Sunt fericită când acei oameni frumoşi vorbesc cu mine, sub orice formă de comunicare.
Sunt fericită când ştiu că în viitorul apropiat am CEVA de făcut. 
Nu mai caut fericirea pentru că am găsit-o.
Fericirea este în mentalitatea mea, iar gândirea pozitivă nu m-a mai părăsit de mult timp. Acest fapt mă face fericită.
Mai lipseşti tu, dar când vei fi tu, va fi vorba de o altă fericire.
Am găsit fericirea în a adormi alături de două creaturi pufoase.
Am găsit fericirea în tot ce fac, pentru că fac ce-mi place.
Am găsit fericirea în a nu mai asculta oamenii care vorbesc despre lucruri care nu îmi plac. Am găsit fericirea în a pleca(!) de lângă oamenii care nu mă puteau face fericită.
Nu mai caut fericirea.

3 comentarii:

  1. Eu sunt fericit de FERICIREA TA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a surprins acest comentariu şi nu pot decât să mă bucur că cineva este fericit pentru că eu sunt fericită. >:D<

      Ștergere
    2. Păi se poate altfel, Pufuleț? Chiar ai crezut că se poate altfel din partea mea?...

      Ștergere

Părerea ta contează :