luni, 13 ianuarie 2014

Probleme de memorie.

L-am uitat atât de mult...
L-am uitat atât de mult încât i-am zis cuiva că nu îi cunosc zodia, în sensul în care nu am avut de-a face cu oameni din zodia lui, iar acum realizez că sunt în aceeaşi zodie. Acum realizez că l-am uitat atât de mult încât nici o moleculă din mine nu a reacţionat la auzul zodiei, ba chiar nici măcar nu mi-a putut veni în cap gândul că acel el de de mult era în aceeaşi zodie cu această persoană.
Mă simt ciudat acum. Pentru asta. Cum am putut să îl uit aşa de mult? Cum am putut să nu mai ţin minte astfel de detalii?
Şi poate că am reuşit să las trecutul în urmă în toată întregimea lui... şi poate că nimic din trecut nu mă mai poate influenţa acum. Sau poate doar asta cred eu acum... :)

2 comentarii:

  1. Aş da orice numai să uit şi eu puţin ..măcar un moment ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va veni şi acel timp. Frumoasă muzica de pe blogul tău (o să îl şi citesc în curând)

      Ștergere

Părerea ta contează :