sâmbătă, 1 februarie 2014

Consum.

Sunt anumite locuri sau străzi pe care, odată ce le găseşti, vrei să le mai consumi doar cu anumite persoane. Îţi alegi omul cu care să consumi strada x şi poate prietena cu care să revezi strada z. Nu vrei să-ţi creezi amintiri urâte pe străzi frumoase.
Sunt locuri în care nu am fost niciodată, dar am auzit că sunt geniale. De ce n-am fost? Habar n-am. Poate că nu am găsit încă o persoană cu care să îmi creez amintirea acelui loc.
Poate că sunt filme despre care ai auzit mii şi mii de păreri bune, dar pur şi simplu n-ai avut instinctul să dai un google search şi să-l vezi... sau n-ai avut oamenii care trebuie în jur.
Dar oare va exista vreo persoană cu care să vrei să vezi toate filmele, să asculţi toate trupele şi cu care să consumi fiecare colţ de oraş, fiecare local, fiecare ciocolată caldă? Oare va fi vreo persoană cu care să vrei să ai toate amintirile?

Ps. Vreau să mă mut din apartamentul ăsta. N-are legătură (cred) cu textul, dar vreau să mă mut, vreau vreau vreau! Simt că am consumat fiecare perete alb, fiecare geam, fiecare oglindă, fiecare colţ de parchet şi fiecare spaţiu din dulap. Am consumat această locuinţă, am nevoie de alta! Şi dacă aş reuşi să mă mut, singurul lucru de care mi-ar fi dor, ar fi apusurile de soare şi luna plină care-mi apărea la geam dupa 3-4 dimineaţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :