marți, 4 martie 2014

Gânduri

... Şi legat de postarea anterioară... parcă numai seara, când pun capul pe pernă, reuşesc să-mi mai ating gândurile cu gândul.

Restul e tăcere, e haos, e amestecat. 
Dar seara... seara când durează 1 minut sau 15 să adorm, doar atunci mai reuşesc să mă gândesc la cai verzi pe pereţi. 
Doar atunci mai reuşesc să-mi întâlnesc gândurile şi să le iubesc, să le ador şi să le accept.
Şi îmi place asta, uneori mă pun în pat doar pentru că mi-e dor de gândurile mele, mi-e dor de mine... şi mă regăsesc, mă regăsesc de fiecare dată când am timp şi încerc să o fac.
Şi mă bucur. Mă bucur că încă îmi pot regăsi gândurile.


Şi mă-ntreb care naiba e părerea ta şi ce naiba simţi tu legat de tot ce se întâmplă şi tare, dar tare mult aş vrea să aflu.


Mă duc să-mi întâlnesc gândurile...
Noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :