joi, 13 martie 2014

Viaţă.

Iubesc viaţa.
Iubesc viaţa acum mai mult decât am iubit-o vreodată.
O iubesc pentru simplu fapt că, atunci când crezi că te apropii de perfecţiune, îţi arată totuşi cât de departe eşti. O iubesc pentru că atunci când eşti aproape sigur că pentru a trăi ziua de mâine nu mai ai nevoie de nicio lecţie, îţi mai dă una. O iubesc pentru că atunci când eşti sigur că n-o să faci niciodată X greşeală, o vei face. Haha, fii sigur că o vei face! 
Cred că am zis de sute de ori în viaţa mea că n-o să fac niciodată greşeala pe care au făcut-o, o fac şi o vor mai face mii de oameni. Aş fi putut garanta cu orice, că n-o să fac niciodată greşeala aceea. Şi totuşi... am făcut-o. 
Încă nu înţeleg de ce. 
Poate că aveam nevoie de această lecţie. Poate că aveam nevoie să învăţ din propria mea greşeală... deşi of, nu ştiu de ce a trebuit să fac această greşeală.
Şi măcar de-ar fi ceva minor, măcar de aş fi uitat să cumpăr o pâine sau mi-ar fi fost lene să mă trezesc şi să ajung la un laborator. Dar nu... eu când greşesc, trebuie s-o fac serios. Nu mă joc cu greşelile. Ori le fac pe alea mari, ori nu le fac... 

Sunt puţin (oare doar puţin?) dezamăgită de mine şi de această greşeală a mea. Sunt demotivată legat de orice proiect pentru că, haha, cât de uşor ţi se poate modifica TOTAL viaţa. E nevoie doar de o clipă, doar de o decizie greşită şi totul... 

Tot ce îmi doresc, tot ce sper, tot ce visez acum este ca această greşeală să fie şi să rămână doar o lecţie. Să fie şi să rămână doar câteva zile pline de stres. Să fie şi să rămână doar o lecţie pe care am demonstrat deja că am reuşit să o învăţ şi aplic. 

Iubesc viaţa pentru că este atât, dar atât de imprevizibilă. 
Iubesc viaţa pentru că mă face să devin ce n-aş fi crezut că voi deveni vreodată, iar asta o spun şi într-un sens bun, dar şi în sens rău.
Iubesc viaţa pentru că pur şi simplu te poate surprinde în orice zi. 
Iubesc viaţa şi îmi doresc să-mi dea o nouă şansă, o nouă şansă să-mi repar greşeala şi să nu o mai fac niciodată. 

Iubesc viaţa şi îmi doresc să-mi arate acum că şi ea mă iubeşte. O iubesc şi îi cer să nu-mi omoare viitorul. Atât. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :