vineri, 21 martie 2014

Voltaj, Polivalentă 2014.

Uitasem.
Uitasem cât de mult şi de ce iubesc trupa asta. Uitasem de ce naiba îi ascultam şi încă îi mai ascult după atâţia ani. Uitasem tot ce iubeam la ei. Dar mi-am amintit. Instant mi-am amintit totul. Până să înceapă concertul eu deja îmi amintisem toate motivele şi toate răspunsurile. Peste 5000 de oameni veniseră acolo pentru acelaşi lucru. Peste 5000 de oameni au cântat mai mult de 2 ore aceleaşi versuri şi au trăit aproximativ aceleaşi sentimente. 
A fost absolut genial tot ce s-a întâmplat acolo. Toate luminile, toate laserele, toate mişcările scenei, toţi invitaţii, toate melodiile noi şi vechi. Totul a fost genial, până şi oamenii. Asta este diferenţa dintre un concert Voltaj cu intrare şi unul gratis, la zilele oraşului X. Diferenţa este reprezentată de oameni, de public. Oamenii care plătesc să îi vadă şi să-i asculte merită tot respectul pentru că aseară, cum a spus şi Călin, au fost de nota 20 şi chiar a avut dreptate. Pentru că aseară îmi venea să plâng când auzeam 5000 nde oameni, conduşi de un copil orb la pian, cântând împreună ,,Nu-ţi fie teamă, va fi bine. Nu-ţi fie teamă, crede în tine!" 
Genial, genial a fost totul. Am trăit aproape 3 ore în care aş putea spune că mi-a trecut întreaga viaţă prin faţă, ascultând melodii din 2000, 2009 sau 2014. Mi-am amintit de toţi oamenii pe care i-am iubit, de toţi oamenii pe care încă îi iubesc şi m-au făcut chiar să mă gândesc la oamenii pe care i-aş putea iubi (TU eşti unul dintre ei). M-am gândit la viitor, ba chiar la un viitor foarte îndepărtat când sper să îi pot asculta din nou şi din nou şi din nou. 
M-am gândit la trecut, prezent şi mai ales la viitor. M-am gândit la mine, la ei, la noi toţi. M-am gândit la familie, prieteni, cunoştinţe şi chiar la oameni necunoscuţi mie încă. Şi totul în doar 3 ore. 3 ore atât de intense şi minunate. Aş plăti oricând şi oricât pentru a repeta o astfel de experienţă.
Acum sunt în tren, mă duc acasă şi sper să am puterea şi răbdarea să aplic micile lecţii pe care le-am primit sau mi le-am dat singură aseară.
A fost perfect. Asta e singurul cuvânt potrivit pentru aseară deşi nu este suficient. Încă nu s-au inventat cuvintele care să exprime atâtea lucruri deodată.



PS.: M-am gândit să mai pun încă o poză, 2 sau 3 dar cred că acest articol este minunat şi reprezintă foarte bine ce s-a întâmplat aseară:  http://www.dragosasaftei.ro/fotografii-concert-voltaj-meci-de-box/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :