miercuri, 16 aprilie 2014

Dorinţe, planuri, chestii, trestii.

Recunosc.
În ultimul timp am pus acest blog pe un loc foarte inferior între priorităţile mele. N-am mai scris de mult ceva din sufletul sufletului meu. N-am mai scris de mult cum scriam odată.
Nu mai am timp pentru asta, nu mai am gânduri pentru asta, nu mai am un suflet atât de singur...
Şi mă mir, sunt şocată, sunt uimită total că, deşi eu personal am zile întregi în care nici măcar nu-mi vizitez această parte de suflet (blogul) vizualizările cresc în fiecare zi câte puţin. Şi cresc, şi cresc, şi tot cresc. Iar eu când le văd cum cresc, îmi vine să mai scriu câte ceva.
Am planuri mari pentru următoarea perioadă şi asta... e puţin spus mă sperie.
Am momente în care consider că sunt în stare să fac orice din orice vis tâmpit pe care mi l-am propus, dar am şi momente în care parcă nici să iau un amărât de examen nu mă văd în stare.
Am planuri mari pentru viitorul apropiat şi am învăţat să îmi ofer singură provocări ca să pot evolua. Nu ştiu ce planuri are viaţa mea pentru mine, dar sunt sigură că uneori o şochez şi pe ea cu ideile mele.
Şi o şochez şi pe maicămea cred.
Mi-e dor să scriu despre toate tâmpeniile despre care scriam înainte, dar parcă nu mai am suflet şi nu mai am cuvinte din alea, deşi nu s-a schimbat nimic legat de acele capitole despre care scriam. Încă iubesc oameni, încă mă doare undeva în suflet de fiecare dată când aud anumite melodii, încă mă râcâie acolo când citesc o carte nu siropoasă, ci reală, a unei persoane reale.
Chiar, am citit o carte în DOAR 2 zile. Ar trebui să fiu mândră de mine, nu?
Citeam şi cu cât dădeam paginile cu atât îmi doream să nu o termin niciodată. Îmi doream să dau paginile la nesfârşit...

Recunosc că nu mai am timp şi suflet şi cuvinte să scriu aici poveşti de adormit copii.
Recunosc totodată că mi-e dor deseori să fac asta şi revin încercând să mă regăsesc aşa cum eram... aeriană, visătoare, iluzie, vise, poveşti, imaginaţie, dorinţe, planuri, chestii, trestii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :