marți, 22 aprilie 2014

Momente.

Câteodată chiar nu pot să renunţ la anumite lucruri.
Urăsc oamenii care se fixează pe o anumită ceamaiproastă soluţie şi nu vor să comunice pentru a găsi o ceamaibună soluţie. Îi urăsc în acele momente!
Eu ştiu, eu ştiu că fiecare problemă POATE fi rezolvată împăcând pe toată lumea, atâta timp cât toată lumea face un mic compromis. Dar nu, de ce să renunţe toată lumea la o bucăţică când poate renunţa unul la tot (adică eu, evident)... e foarte uşor de spus, renunţ eu şi vai de mine toată lumea-i fericită şi lucrurile sunt foarte simple. Desigur!
Iar eu nu vreau să renunţ atâta timp cât ştiu şi chiar am găsit căi mai convenabile atât pentru mine cât şi pentru ceilalţi. Nu vreau să renunţ şi totuşi va trebui să o fac. N-am motive, dar cică aşa trebuie.
M-am săturat să depind de alţii. O să fac ceva în această privinţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :