joi, 24 aprilie 2014

Something.

O să îmi schimb viaţa.
Am făcut de multe ori asta, dar niciodată nu am ştiut cum să fac asta, nu am ştiut dacă pot să fac asta, nu am ştiut că vreau neapărat să fac asta.
Acum vreau să fac asta, acum ştiu, mai presus de toate, cum să fac asta!
Nu ştiu cât va dura şi nu ştiu nici cât de mult va funcţiona, dar ştiu că pot face asta. Ştiu că îmi pot schimba viaţa exact aşa cum vreau eu.
O să îmi schimb viaţa nu pentru că mi-a propus cineva asta, nu pentru că celorlalţi nu le convine cum sunt eu, ci pentru că mie nu îmi mai convine cum sunt. Eu trebuie să mă accept, iar atâta timp cât eu consider că pot mai mult, voi face mai mult.
M-am mai schimbat în trecut. O lungă perioadă de timp am fost perfectă pentru mine, nu consideram că mai am ceva important de schimbat la mine. Dar timpul trece, oamenii evoluează, şi mi-am dat seama că a venit momentul. A venit momentul să trag mai mult de mine, a venit momentul să fac mai mult pentru că limitele mele au fost depăşite şi astfel s-au îndepărtat. Trebuie să le ating din nou pentru ca ele să se îndepărteze şi mai mult. Pot mai mult. Trebuie să vreau şi mai mult.
Vreau să îmi doresc imposibilul.
Să îl ating.
Să îmi doresc alt imposibil.
Şi să continui tot aşa.
Imposibilul nu e chiar atât de imposibil, atâta timp cât ştii cum să îl percepi, atâta timp cât ştii pe ce parte să îl iei şi să îl atingi. Acum ştiu. Acum ştiu ce trebuie să fac. Şi nu îmi pasă dacă voi reuşi acum, peste o săptămână sau peste un an. Doar ştiu că voi reuşi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :