marți, 27 mai 2014

Azi.

Şi te-ai gândit vreodată că, într-o bună zi, ai putea fi cea mai importantă persoană pentru cineva?
Te-ai gândit vreodată că TU ai putea fi totul, într-o zi, pentru cineva?
Gândeşte-te la asta.
Fii cea mai bună persoană pe care o cunoști. Devino acea persoană.
Fii cum vrei tu să fii, dar gândeşte-te că într-o zi vei fi cea mai importantă persoană din viaţa cuiva.
Poţi salva vieţi fără să ştii, dar poţi opri vieţi fără să ştii.
 
Azi nu mai simt nimic. Nici măcar pe mine. Ascult o melodie pe repeat de ore întregi şi nu mă mai satur. Mă pierd printre gânduri şi amintiri şi vise. M-am regăsit de-atâtea ori în starea asta şi parcă uneori nici nu vreau să ies. E o stare care durează câteva zile şi e ca şi cum aş fi în altă lume, unde nimic nu contează şi nimic nu e important.
Azi nu mai simt nimic. Sau cel puţin asta încerc să cred. Nu ştiu care-i adevărul şi nu ştiu dacă aş vrea cumva să îl aflu.
Azi nu mai simt nimic, dar totuși... totuși visele există, ele nu mor. Visele nu-mi mor niciodată şi cred că ăsta e lucrul care mă face mereu să continui să lupt pentru ele şi să îmi depășesc limitele.
Azi nu mai simt nimic, pentru că m-am îndrăgostit pentru a nu ştiu câta oară de vocea asta, dar pentru întâia oară de melodia asta.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :