marți, 27 mai 2014

Dacă ai şti.

// una din postările alea scrise de mult timp dar nepostate... :)


Dac-ai şti... Dacă ai şti tu cât de mult te-aş putea iubi...
M-aş gândi la tine în fiecare secundă din zi şi din noapte. Ţi-aş scrie des, doar ca să mă asigur că nu vei uita cât de mult te iubesc. 
Te-aş ţine în braţe şi aş simţi că am în mâini întregul univers. Mi-aş trece mâinile prin parul tău şi te-aş pune pe primul loc în viaţa mea. 
Dacă ai şti cât de mult aş putea să te iubesc... Aş iubi fiecare calitate pe care o ai, fiecare defect pe care nu ştii cum să îl ascunzi şi fiecare lucru pe care îl faci.
Te-aş iubi şi te-aş susţine în tot ceea ce faci. 
O să te privesc de fiecare dată ca şi cum ar fi ultima oară când te văd. 
O să te conving să trăim fiecare clipă ca şi cum ar fi ultima.
O să te consider minunea vieţii mele.
O să lenevim din când în când uitându-ne la filme toată ziua.
O să plecăm de nebuni în lume şi o să marcăm locuri necunoscute ca fiind ale noastre.
O să ne creem mii de amintiri împreună şi o să facem ca lumea să nu mai pară atât de mare. 
O să ne urcăm în primul tren care vine în gară şi nu ne va păsa unde ajungem.
Sunt clişee. Poate tot ce spun sunt doar foarte multe clişee, dar chiar aş face asta. 
Dacă ai şti tu cât de mult te-aş putea iubi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :