marți, 27 mai 2014

Mi-e frică.

// una din postările scrise de mult timp şi nepublicate


Mi-e frică.
Mi-e frică de mine şi de ceea ce aş putea să devin.
Mi-e frică de mine şi de ceea ce aş putea să devin din cauza unei singure clipe.
Mi-e frică de alegerea pe care ar trebui să o fac.
Mi-e frică pentru că trebuie să iau o decizie dacă se va întâmpla...
Şi cât de uşor se poate schimba viaţa. O singură clipă şi totul...se duce.
Mi-e atât de frică de mine. 
Mi-e frică de ceilalţi şi de cum mă vor fi privit.
Mi-e frică, pentru întâia oară, de judecata lor. Pentru că oamenii judecă. Asta ştiu să facă.
Mi-e frică pentru că ar putea fi prima mea greşeală majoră din această viaţă.
Mi-e frică de orice decizie aş putea lua. Niciuna nu îmi place...
Îmi va fi frică.
Îmi e frică în fiecare secundă a zilei de ACEA zi în care va trebui să aflu cum va decurge viaţa mea în continuare.
Mi-e frică să aflu... mi-e frică de ziua în care voi afla. Şi ştiu că dacă se va-ntâmpla ce nu îmi doresc să se întâmple, voi plânge. 
Voi plânge mult.
Deci trebuie să fiu singură acasă ca să pot plânge.
Voi plânge şi voi regreta.
Regret deja, indiferent de rezultat. 
Regret că nu m-am gândit. Ba m-am gândit. Regret că nu am vorbit. Da, n-am vorbit...
Mi-e frică de ce s-ar putea întâmpla.
Mi-e frică de mine şi de ceea ce aş putea să devin.
Mi-e frică de mine.
Mi-e frică în fiecare seară, în fiecare dimineaţă, la fiecare prânz şi la fiecare pas.
Mi-e frică de tot acest timp în care voi adopta o atitudine ok când, de fapt, în mine se dă o luptă imensă împotriva greşelii, împotriva unui posibil adevăr pe care nu mi-l doresc, o luptă dintre mine şi mine...
Mi-e frică de zâmbetul sec şi incomplet pe care îl afişez.
Mi-e frică de momentele când cad pe gânduri în locuri publice şi de faptul că există posibilitatea ca cineva să mă întrebe ce am păţit şi... să nu îi pot spune, să nu vreau să îi spun.
Mi-e frică de ce aş putea deveni.
Mi-e frică să mă gândesc la ce ar spune el.
Mi-e frică să mă gândesc la faptul în sine, la mine, la viitor, la noi toţi.
Încerc să n-o fac. Mi-e frică.
Mi-e frică de mine şi de ce aş putea să devin.
Mi-e frică.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :