sâmbătă, 31 mai 2014

Oameni.

Pe zi ce trece, îmi dau seama tot mai mult, că una din necesităţile mele pentru supravieţuire sunt oamenii. Da. Nu cred că aş putea trăi fără oameni.

Mă surprind deseori căutând oameni cu care să mai vorbesc, cu care să mai schimb câteva replici, caut oameni cu care am vorbit poate acum 10 minute, cu care n-am vorbit de 2 săptămâni sau oameni cu care nu am vorbit niciodată. Îi caut şi încep discuţii. Despre orice. Nu contează despre ce. Tot ce simt că trebuie să conteze este faptul că aceşti oameni există.
Şi sunt momente când ai da orice ca să poţi vorbi cu cineva despre ce ţi s-a întâmplat sau ce mare reuşită ai trăit. Şi pentru aceste lucruri, cauţi niște oameni mai speciali, mai apropiaţi, şi dacă în "lista" aia de oameni îi găseşti pe aceştia, atunci te poţi numi un om fericit. Eu așa mă numesc.
Iubesc oamenii şi tot ce ţine de a îi cunoaşte, datorită oamenilor se întâmplă toate lucrurile în jur şi oamenii, general vorbind, sunt cei care te fac să îţi dai seama cine eşti, ce vrei, ce îţi place şi ce nu.
Oamenii, da, îi iubesc în marea majoritate a lor.
Pentru că toţi suntem diferiţi, dar totodată toţi avem ceva în comun cu altcineva.

O seară faină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :