luni, 16 iunie 2014

Plouă.

De obicei nu îmi place ploaia în mod special.
Nu îmi place dacă mă prinde în plină stradă, nu îmi place dacă e frig, nu îmi place dacă trebuie să plec pe jos de acasă când plouă... dar azi...
Azi iubesc ploaia. O iubesc și mi-aș dori să nu se termine prea repede. Îmi doresc să plouă toată ziua și toată noaptea, cel puțin.
Mă uit pe geam și văd milioanele de picături cum cad, ascult liniștea și parcă toate gândurile mele încep să devină logice.
Așteptam ploaia asta, o așteptam de câteva zile și nici nu speram să vină atât de repede. Așteptam să vină ploaia ca să o iubesc, să o privesc, să o ascult.
Și tot ce mai rămâne acum de făcut este să nu se termine prea repede... Să nu-mi ia visele, gândurile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :