miercuri, 13 august 2014

Nu te-am iubit niciodată aici.

Nu te-am iubit niciodată pe blogul acesta. 
Mă-ntreb de ce, dar aproape ca-ntotdeauna, răspunsul e... tot la mine. 
Nu te-am iubit aici poate pentru ca nu știu dacă te iubesc în vreun loc. 
Nu te-am iubit aici poate pentru că te-am iubit mai mult decât un blog, niște cuvinte, niște rânduri. 
Nu te-am iubit aici pentru că am vrut ceva mai mult de atât, poate. 
Nu te-am iubit aici și nici nu vreau să o fac, încă. 
Poate nu o să o fac niciodată sau poate o să o fac chiar mâine. 
Nu te-am iubit niciodată aici poate pentru că am vrut să fii în altă parte, în alte părți, nu aici. 
N-am vrut să te fac să fii niște cuvinte, n-am vrut să te fac să trăiești printre virgule, puncte și cratime. 
Și diacritice. 
Nu te-am iubit aici pentru că nu am vrut niciodată să fii o singură melodie, un singur cuvânt, o frază, un text.
 Ești mai mult de atât. 


Mi-e frică să spun asta, dar ești un echilibru.
Și care a fost a doua mea postare pe acest blog? Da, vorbeam de echilibru (și nu m-am uitat în arhive ca să îmi amintesc asta!). Da, era iunie 2011. Echilibrul este unul din... obiectivele mele în viață. Unul din lucrurile esențiale după care încerc să mă axez în evoluție, în trăire, în clipe, în luni, ani.

Iar tu ești un echilibru. 
Ești o combinație perfectă între toate lucrurile care există.

Cum vine asta? 
Cum se întâmplă asta? 
Cum facem cu asta? 
Am tendința să spun că-i complicat. Dar nu e. Niciodată nu trebuie să fie. E cum vrem noi să fie. 


Nu te-am iubit niciodată aici pentru că nu ai fost niciodată la fel cu cei pe care i-am iubit aici.
Ei nu au fost niciodată un echilibru. Au fost așa sau invers, niciodată între. 
Nu te-am iubit niciodată aici și nu știu, încă, dacă o să te iubesc vreodată aici.



2 comentarii:

  1. M-a impresioant cu adevărat ce ai scris. A fost aşa simplu, dar profund şi frumos, ai dat fiecărui cuvânt putere. Îmi pare rău, dar de fiecare dată când dau de ceva atât de extraordinar, îmi pierd capacitatea de a mă exprima cum trebuie (dacă am avut-o vreodată), dar am simţit pur şi simplu nevoia să-ţi spun cât de mult îmi place.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) m-ai făcut să zâmbesc.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :