marți, 14 aprilie 2015

poate nimic. poate tot.

Şi oricât aş părea eu de indiferentă uneori, îmi pasă.
Îmi pasă de tot ce se întâmplă sau s-ar putea întâmpla în jurul meu.
Poate am spus de multe ori în ultimul timp că nu-mi trebuie o relaţie serioasă. Că de ce aş avea nevoie de aşa ceva, că nu are rost să pierzi atâta timp iubind pe cineva dar, întotdeauna există un dar. Asta vreau. 
Asta îmi doresc şi asta abia aştept. 
Să pierd tot timpul din lume iubind...
Şi nu ştiu dacă ştii, probabil că nu, dar mă gândesc de multe ori la tine. 
Şi te iubesc într-un fel mic. 
Şi mi-e dor de tine şi aş vrea să îţi spun toate lucrurile astea şi să ai o reacţie, orice fel de reacţie... mi-e frică pentru că ştiu că nu am ales persoana potrivită de care să îmi fie dor. 
E absurd. 
Tocmai tu, tocmai tu care mi-ai spus şi m-ai avertizat că nu trebuie să ajungem în acest punct. 
Ei bine, aşa sunt eu, depăşesc mereu limitele. 
Chiar şi pe alea pe care nu trebuie. Am depăşit-o şi pe asta şi mi-e dor de tine. 
Ce vrei să fac? 
Să te mint? 
N-o să fac asta.
 Mi-e dor de tine şi atât, vrei nu vrei sau vreau nu vreau, asta tot se întâmplă.
Mă gândesc prea des la tine. Şi ştiu că-i prea des dar nu pot controla asta. 
Mi-e dor de tine şi îmi vine să-ţi vorbesc de fiecare dată când te văd. Îmi vine să te sun şi să te întreb ce faci şi să mă întrebi şi tu ce fac. 
Şi să îţi spun ce fac cu adevărat.
Te uit câteodată dar ai adevăratul talent să mi te amintești cu fiecare ocazie. 
Știi? Ne întâlnim întâmplător cu diferite ocazii și tot ce faci este să îmi amintești de ce te-am iubit (te iubesc?). 
Niște cuvinte prea mari pentru tine. 
Nu te-am iubit și nici nu te iubesc. 
Dar habar n-am cum să numesc treaba asta care apare în aer când suntem unul în apropierea celuilalt.
Și nu înțeleg. 
Nu înțeleg ce vrei să spui prin ceea ce faci, nu înțeleg dacă și ce mai vrei de la mine. 
Nu am reușit să îți înțeleg comportamentul și gândurile, nici acum și nici atunci.
Dar acum nu înțeleg de ce ar trebui să fac asta? De ce ar trebui eu să te înțeleg pe tine?
De ce nu pot doar să trec peste și să trăiesc ceea ce urmează?
E un mister.
Tu ești un mister. 
Un mister de care m-aș îndrăgosti și peste 5 ani dacă ai reapărea în viața mea.
Un mister pe care nu o să îl uit niciodată deși... deși nu te-am știut vreodată!


Un comentariu:

  1. ''Un mister pe care nu o să îl uit niciodată deși... deși nu te-am știut vreodată!''

    relax. 10/10 persoane se regasesc in asta :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează :