joi, 10 septembrie 2015

Câteva gânduri...

Tocmai am realizat că am nevoie de o viață mai sănătoasă. Da, și din punct de vedere fizic, dar poate mai important decât orice, din punct de vedere mental. 
Am nevoie de oameni sănătoși psihic în jurul meu, de oameni mai buni ca mine, mai deștepți, mai sănătoși, mai interesanți. Oameni de la care să am ce să învăț. Oameni care să mă surprindă în fiecare zi cu lucrurile incredibile pe care le fac sau le spun. 
Dar ce fac eu ca să merit astfel de oameni în jurul meu?
De ce ar vrea acel gen de oameni să stea în jurul meu? Eu ce am de oferit? Ce pot eu să îi învăț pe ei, cu ce îi pot surprinde? Ce am eu de oferit lumii din jur?
Eh, aceasta este o întrebare extraordinar de bună... și din păcate un pic cam fără răspuns aș zice.
Habar nu am. Probabil unul dintre lucrurile pe care nu le-am învățat încă este să mă vând, să mă promovez pe mine ca și persoană și să știu să îmi scot în evidență părțile bune. Nu știu să fac asta.
Poate într-o zi cineva va face asta pentru mine, sau poate voi învăța pur și simplu, într-o bună zi cum să fac asta... până atunci... meh, până atunci nimic. :))
Mi se pare ciudat că dintr-o dată așa, pur și simplu, încep să îmi vină gânduri în cap care merg scrise pe acest blog, chiar ciudat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :