miercuri, 23 septembrie 2015

Meh

Ultimele experiențe prin care am trecut m-au făcut să pierd un lucru extrem de important.
Un lucru pe care l-am căutat ani întregi, pe care l-am obținut habar n-am cum și apoi... apoi l-am pierdut. L-am pierdut atât de repede și de ușor, că nici nu știu când a plecat.
Am pierdut încrederea în mine. Acel lucru pe care l-am căutat atâția ani... îl aveam. Îl aveam fix în mâinele mele. Stătea în jurul meu și mă ajuta să cred în mine, să cred că pot muta munții din loc. Mă ajuta să cred că pot realiza orice îmi propun. Și mi-am propus multe. Și am făcut multe... 
Dar acum? Acum a plecat. Nu știu pentru câtă vreme și nu știu ce ar trebui să fac să se întoarcă din nou... Iar acum mă simt ca după o despărțire. M-am despărțit de cel mai important lucru pe care îl câștigasem. Acea încredere că poți. Acel curaj de a face lucruri. Acel curaj de a fi cine îți propui să fii. Am pierdut toate astea. Mi-e frica! 
Mi-e frică să mai fac lucruri pe care altă dată le-aș fi făcut cu o ușurință greu de imaginat. Mi-e frică să nu știu cine sunt și ce vreau. Și tocmai asta fac acum. Îmi trăiesc viața în această frică dubioasă. 
Mă întreb cât va trebui să aștept... n-am nicio idee, dar când mă uit în zare nu văd nimic, deci va mai dura o vreme...
Sper să fie bine, sper să mai fiu tot eu atunci când va veni din nou. Știu că o va face. 
Meh.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :