marți, 15 decembrie 2015

What's next?

Am iubit.
Am iubit oameni deștepți.
Am iubit oameni urâți.
Am iubit oameni periculoși. 
Aventuriști.
Frumoși.
Ce trăiau viața cu prea multă adrenalină. 
Am iubit oameni de care acum mi-e frică. 
Am iubit oameni care erau frumoși și deștepți în același timp.
Și cu capul pe umeri. 
Am iubit oameni care mi-au făcut rău.
Am iubit oameni minunați. 
Frumoși și talentați. 
Oameni lângă care m-aș fi văzut o viață întreagă fără să mă plictisesc.
Oameni cu care discuțiile erau infinite.
Pe subiecte infinite.
Am iubit oameni cu care nu puteam schimba mai mult de două vorbe.
Oameni urâți dar cu suflet frumos.
Oameni bogați. 
Și săraci. 
Am iubit oameni care m-au schimbat.
Am iubit oameni pe care eu i-am schimbat. 

What's next? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :