vineri, 6 mai 2016

Rămân.

Toți mă întreabă de ce?
De ce încă mai sunt aici, de ce încă am planuri mari aici, de ce continui? 
De ce nu mă țin de facultate în acel mod impus de societate, de ce nu lucrez full-time, de ce nu aș accepta un job de vară în altă țară?
De ce îmi pasă, de ce, după atâta timp, încă citesc și răspund la mailuri zilnic, încă mă implic cât de mult pot (și e mult!), de ce nu mă opresc, de ce nu trec la o viață normală?
Normală? 
Haha. 
Pentru mine, viața mea de acum este una dintre cele mai normale pe care le-am dus până acum. 
Rămân pentru că fac ce îmi place.
Rămân! pentru că nu am nevoie de mai mulți bani. 
Rămân! pentru că vreau mai mult de la mine. De la BEST. 
Rămân! pentru că uneori simt că BESTul are nevoie de mine. 
Rămân! pentru că mă simt datoare să ajut organizația să crească, așa cum m-a ajutat ea să cresc.
Rămân! pentru că iubesc oamenii, pentru că fiecare zi din viața mea este imprevizibilă, pentru că mă trezesc în fiecare dimineață făcând ceea ce îmi place, pentru că este locul în care mi-am găsit locul. 
Rămân! pentru că mai am de arătat multe, de făcut multe. 
Rămân! pentru că este locul în care am ajuns să fiu cineva, locul care m-a ajutat să mă descopăr și să cresc în orice direcție aș fi vrut.
Rămân! din nou, pentru că iubesc oamenii, diversitatea lor, faptul că mă pot înconjura de oameni care să mă inspire... și de oameni pe care pot să îi inspir. 
Rămân. 
Pentru că e al naibii de bine să faci ceva ce îți place, să trăiești clipa la maxim, să nu îți pese de ziua de mâine. Visele mele sunt mai importante decât visele pe care le are societatea pentru mine. 
Rămân. 
Iar pentru asta îți mulțumesc BEST. 
Îți mulțumesc că mi-ai dat ocazia să trăiesc aproape 3 cei mai frumoși ani din viața mea și sunt sigură că mai vin câțiva. Îți mulțumesc că te-am găsit și că m-ai acceptat, învățat și crescut. 
Acum? E rândul meu.
Rămân!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează :